PES 2013 exTReme 13 Repack 3 Full indir - Tek link indir - Full download

Merhaba arkadaşlar. Oyun arşivine artık exTReme 13′ü de ekliyorum. Aslında bu bir yama fakat PES 2013 üzerine kurulan bir yama olmasına rağmen adeta sıfırdan bir oyun yaratıyor. Bu yazı da Extreme 13 indirmeniz için link vereceğim ayrıca Extreme 2013 indirdikten sonra nasıl kuracağınızı da anlatacağım.
Bu yama ile oyun tamamen değişecek. 7 GB boyutunda ki dev yama ile spiker tamamen Türkçe konuşuyor ayrıca oyuna Türk takımları ve Türk ligleri dahil oluyor. Extreme 2013 ile birlikte oyunun çok daha güzel bir hale geldiğini söylemem gerekli.
exTReme13_oyun_ici
exTReme13_tunel

ExTReme 13 Gereksinimleri

Bu kaliteli yamayı kurmak ve futbol zevkini katlamak istiyorsanız önce buradan PES 2013 indirmeniz gerekli. Eğer bilgisayarınızda PES 13 çalışıyorsa EXTREME 13′te çalışacaktır.
Sizlere verdiğim Extreme 2013 tek link indir linkini kullanarak indirdiğinizde kolay bir şekilde yamaya ulaşacaksınız. Ayrıca v3 yani 3. versiyonu sizlerle paylaştım bu da şu anki en güncel versiyon. En yeni Extreme 2013′ü warezzo.com kalitesiyle indirebilirsiniz.

Extreme 2013 Adım Adım Kurulum

Not: Yama kurulumundan önce mutlaka antivirüs programınızı kapatınız. Dosyalar virüs taramasından geçirilmiştir ve tamamen temizdir ancak bazı antivirüs yazılımları yamadaki .dll dosyalarını virüs olarak görebiliyor. Bu yama yüzünden zarar görmeyeceksiniz garanti veriyorum :)
Not 2: Anlatımda Program Files olarak verilen dizin işletim sisteminize göre “Program Dosyaları(x86)”, “Program Files(x86)” olabilir. Eğer Program Files içerisinde söylediğim dosyaları bulamazsanız Extreme 2013 kurulumunu yapmak için bu klasör isimlerine göz atın.
Not 3: Evet notlar fazla uzun oldu farkındayım ancak yazmak zorundayım :) . Bu işlemde PES 2013′ün bazı dosyalarını ExTReme 2013′ün dosyalarıyla değiştireceğiz. Bu esnada Save dosyalarınız vs. gidebilir bu yüzden değiştirilecek her dosyanın yedeğini almanız sizin için iyi olacaktır.
1. ADIM: Aşağıdaki linkten ExTReme 2013′ü indirin. Ardından Winrar programı aracılığıyla açın. İsterseniz bir klasöre çıkartarak daha rahat işlem yapabilirsiniz.
2. ADIM: Açtıktan sonra “Belgelerim” klasöründeki “KONAMI” isimli klasörü kopyalayın ve bilgisayarınızdaki “Belgelerim” klasörüne yapıştırın. (Belgelerim ismi işletim sistemine göre değişebiliyor. Sizinki her neyse oraya yapıştırın.) Size “Dosyaları değiştirmek ister misiniz?” tarzında sorular gelecek hepsini değiştirin.
3. ADIM: Bu sefer yukarıda ki işlemi bir başka klasör için yapacağız. İlk önce indirdiğiniz dosyanın içerisinde sizlere verdiğim “Program Data” klasörüne girin ve “KONAMI” adlı klasörü kopyalayın. Ardından bilgisayarınızda ki Program Data içerisine yapıştırın, değiştirme sorularını onaylayın.
Eğer ki Program data klasörünü C:/ Diskinde göremiyorsanız denetim masasında klasör seçeneklerini açın. Orada görünüm sekmesinde “Gizli dosya, klasör ve sürücüleri göster” seçeneğini işaretleyin. Artık “C” dizininde Program Data klasörünü görebilirsiniz.
Veya yukarıdaki yöntemle uğraşmak istemiyorsanız C:/ dizinine girin ve yukarıdaki adres kısmına bir kez tıklayın. Sadece C:/ yazacaktır. Onu C:\ProgramData olarak değiştirin ve enter tuşuna basın ProgramData klasörüne gireceksiniz.
4. ADIM: İndirdiğiniz dosyanın içerisinde bulunan Program Files isimli klasörden KONAMI klasörünü yine kopyalayın ve bilgisayarınız da ki ilgili klasöre yapıştırın. Bu klasörün adı Program Files, Program Dosyaları(x86) vs. olabilir yukarıda anlatmıştım. Yine değiştirme sorularını onaylayın.
Oldukça uzun bir anlatım oldu :) Ancak bu kaliteli yamayı yüklemek için değer diye düşünüyorum. Eğer PES seviyorsanız ExTReme 2013 indir linkini kullanarak yamayı tek link indirin ve oyun zevkini katlayın.

0 yorum: